poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Scrapińcem pisana pamiątka komunijna.

Witajcie :) 

Kwiecień to początek sezonu komunijnego. Mój zeszłoroczny rekord to 3 komunie jednego dnia, wyobraźcie sobie tą ilość jedzenia...



W tym roku mam spokój jeśli chodzi o zaproszenia na uroczystości, ale nie jeśli chodzi o zamówienia na pamiątki z tej okazji. Ta, którą Wam dzisiaj pokażę trafiła do Łucji (jakie to jest piękne imię!).


Postanowiłam wykorzystać wysokie pudełko z okienkiem od Rzeczy z papieru. 
Wszystkie tekturki, których użyłam to zapasy ze Scrapińca. I nie, to nie jest przypadek, ponieważ w kwietniu promujemy właśnie tego producenta. :)
 Często możecie u mnie zauważyć gałązki bukszpanu, których zawsze mam zapas, ponieważ uwielbiam dodawać je do kwiatowych kompozycji. Poza tym hostia i napis na kartce.


Ten banerkowy wykrojnik pochodzi z Craft Passion (banerki Craft Passion) i świetnie się sprawdza przy napisach, ale przede wszystkim ma te cudowne przeszycia. :)


Jestem ciekawa czy pamiętacie tą kolekcję papierów - to Secret Place od Mintay Papers, która nadal jest dostępna w Sklepiku. Ten odcień brudnego różu i ciemnozielone dodatki wyglądają wspaniale - nie jest zbyt cukierkowo.


Kartka powstała na bazie baza 14x14 cm. W środku znajdują się życzenia od Ojca Chrzestnego. :)



Kwiatki i listki znajdziecie oczywiście na arkusz z elementami do wycinania. Wycinania jest sporo, ale jakoś mnie to zawsze uspakaja i mimo początkowej niechęci idzie sprawnie. ;)
W Sklepiku pojawiły się też perełki w płynie Nuvo, które bardzo lubię i mam sporą kolekcję kolorów. :)


Wykorzystałam poniższe produkty ze Sklepiku:

Pamiętajcie o naszej akcji! :)

Pozdrawiam :)

1 komentarz

TOP