środa, 10 kwietnia 2019

I Komunia ze Scrapińcem

Cześć :)

Dziś kolejna moja inspiracja dla Sklepiku Gosi. 

Zrobiłam kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej z pięknym warstwowym, ażurowym kielichem. Podbarwiłam wierzchnią warstwę złotym tuszem pigmentowym.


W kwietniu naszym promowanym polskim producentem jest Scrapiniec, który od wielu lat produkuje przepiękne wzory tekturek oraz wycinanek MDF.

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1865860476851601/?type=3&theater


Jestem tradycjonalistką i dlatego moje kartki na Komunię są w stonowanych barwach. Papier, którego użyłam to arkusze z kolekcji Simple Story od ScrapAndMe, te beże idealnie pasują do mojego zamysłu ;)


Kwiaty zrobiłam z papieru akwarelowego, pręciki matowe dostępne są w naszym sklepiku.
Stempel winorośli odbiłam tuszem Olive Grove od Memento. Pokolorowałam kredkami akwarelowymi.
Kartka jest skromna, prosta, ale mam nadzieję, że nie nudna :)

Lista zakupów:

Pozdrawiam serdecznie



2 komentarze

TOP