poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Komunijna pamiątka

Witam serdecznie!
Mamy początek nowego miesiąca, a w dodatku piękną wiosenną pogode za oknem.
I w takich okolicznościach przyrody pokazuję swoją dzisiejszą inspirację dla Was.

Widzieliście jedne z ostatnich zestawów  papierów Craft O'Clock?
Te zielenie i biele cudownie się ze sobą komponują, pozwalając na tworzenie pięknych
i eleganckich prac na różne okazje. A dodatki znacznie ułatwiaja tworzenie kompozycji.
Dlatego postanowiłam po nie sięgnąć.
Winogrona wycięłam z papieru czerpanego i pocieniowałam delikatnie zielonym tuszem.
Podobnie jak zieloną warstwę papieru.
Napis także pochodzi z komunijnego zestawu - możecie go kupić osobno.
Podobnie zresztą jak hostię.
W środku umieściłam grafikę, która bardzo mi się podobała, ale była za duża
do umieszczenia na froncie kartki. Myślę, że doskonale uzupełnia całość. 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP