piątek, 22 marca 2019

Nie zapomnij o uśmiechu - wiosenny home decor.

Cześć, 
dziś mam dla Was dekoracje domową w formie słodkiego króliczka z najnowszej kolekcji Scrap 
And Me - Bloosom Blue. Te niezapominajki podbiły moje serce i musiałam się z Wami podzielić.



Nie wiem ja Wy, ale ja uwielbiam niezapominajki a nasz polski producent Scrap And Me spełnił moje marzenia o papierowych niezapominajkach. Nie wiem jak to się stało, że czytają mi w myślach :) Piękna kolekcja pasująca do wszystkiego, którą oczywiście znajdziecie w Sklepiku Gosi. Mój home decor powstał z arkusza 03, 06, 07. Prócz kwiatów z kolekcji i gazy tło dekoruje maska Maroko, farbka DecoArt oraz cudowna metaliczna zielona farbka ze złotym połyskiem. Mam nadzieje ze widać jak się cudnie mieni.




Fenomenalna jest pasta strukturalna transparentna, która w mojej ocenie daje piękny efekt. Super pasta, która da Wam wiele możliwości. Kompozycje uzupełniłam pięknie się mieniącymi szklanymi kuleczkami perłowymi



Jestem ciekawa Waszych projektów z tej cudownej kolekcji :) 
Zapraszam do udziału z naszej zabawie na facebooku Sklepiku Gosi #promujemynaszePolskie

Użyłam:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP