poniedziałek, 18 marca 2019

Kwieciste LO

Witam serdecznie!

Przygotowałam dla Was LO  z pięknych papierów od ScrapAndMe.
Mam nadzieję, że dzięki tej inspiracji poczujecie wiosnę! :)


 Do wykonania mojego pierwszego w życiu LO wybrałam papier z kolekcji Pink Blossom.
Wszystkie kwiatki i listki pochodzą z arkusza z elementami do wycinania.


Napisy pochodzą z zestawów napisów od Craft O'Clock z kolekcji Spring Bustling
Natomiast tekturki są nowością w naszym sklepiku. Pochodzą z wiosennej kolekcji Anemone.


Pod zdjęciem zrobiłam koronkę, za pomocą maski i białego gesso.
W kompozycji pojawiają się jeszcze kwiaty z papieru czerpanego 
zrobione na warsztatach organizowanych przez Sklepik Gosi.


A LO w całej okazałości wygląda tak:


W miesiącu marcu promujemy markę ScrapAndMe. 
Pracami, które zostały wykonane z użyciem ich papierów możecie się pochwalić tutaj.

Obraz może zawierać: tekst


W pracy użyłam:

tekturka


Pozdrawiam serdecznie!

Kasia 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP