niedziela, 31 marca 2019

Ślubny balon - zaproszenie na warsztaty

Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować pracę 3D a mianowicie ślubny balon wraz z przestrzenną kartką. 
Zestaw ten przygotowałam na warsztaty Sklepiku Gosi, które poprowadzę specjalnie dla Was 27 kwietnia. 
Szczegóły oczywiście na stronie sklepu w zakładce "warsztaty".
Balon przygotowałam na bazie pięknych papierów ScrapAndMe "Pink Blossom".
Tą markę darzę ogromną sympatią i jak zauważyliście często dominuje ona w moich pracach :)
Do kompletu wykonamy kartkę, która wraz z balonem uzupełni ślubny upominek.
Kartka wykonana jest również z papierów SrapAndMe " Pink Blossom ".
W pracy wykorzystałam również tekturki od Scrapińca parę młodą oraz napis ,
a także  dodatki do wycinania  Fabryki Decoru :)
 Przy okazji zapraszam Was serdecznie na facebook do przyłączenia się do naszej comiesięcznej akcji
W tym miesiącu jak już pewnie zauważyliście pracujemy z marką ScrapAndMe :)
Jeszcze dziś do północy możecie wziąć udział w zabawie organizowanej przez Sklepik Gosi.
https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1823443257759990/?type=3&theater
Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału :)

Serdecznie Was zapraszam na warsztaty 27 kwietnia w Sklepiku Gosi.
Jak wcześniej wspomniałam zapisy i szczegóły na stronie sklepu :)
 * Warsztaty *
Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli :)
Kasia

W pracy wykorzystałam :



5 komentarzy

  1. O ja Cię jakie to cudne !!!
    Już rezerwuję czas na warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest takie piękne, że brak mi słów 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace, Kasiu! Czuję, że warsztaty będą cieszyły się popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne, szkoda że nie mogę wziąć udziału, mieszkam za granicą. Aż ciekawość mnie zżera jak taki balon zrobić. Kartka też cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna miałam ochotę na podobny balon ... no i mam podobny balon :) Na warsztatach byłam, w domu na spokojnie dokończyłam. Na pewno zrobię jeszcze jeden (postaram się za dużo błędów nie zrobić) :)
    Dziękuję za miłą atmosferę, cenne wskazówki ... :)

    OdpowiedzUsuń

TOP