wtorek, 11 września 2018

Pudełko na Chrzest Święty

Witam,

W ramach inspiracji przedstawiam pudełko wykonane na uroczystość Chrztu Świętego, które pomieści drobny upominek.


Gotowe pudełko w formacie C6 okleiłam papierem Galerii Papieru Ukryte Pragnienia oraz Mintay Birdsong.
Aby nadać lekkiego połysku, jeden z papierów nakleiłam na biały papier perłowy
Wianuszek, na którym siedzi aniołek wyciełam z arkusza Galerii Papieru Rajska Jabłoń


Pudełko przyozdobiłam kwiatami wykonanymi z białego oraz brzoskwiniowego foamiranu na ciepło.
Środki kwiatów to białe pręciki błyszczące i jasnoróżowe matowe. Większe kwiaty dodatkowo potuszowałam różowym tuszem Memento.


W pracy użyłam
- papier do scrapbookingu Birdsong
- papier perłowy biały 
- papier do scrapbookingu Rajska Jabłoń 
- tusz memento Angel pink
- pręciki jasny róż 
- bibuła dwustronna 

 Pozdrawiam
Agnieszka


2 komentarze

  1. Prześliczne pudełeczko. Idealne na tę wyjątkową okazję. Kompozycja kwiatowa przecudna i ten aniołek - jak ulał :) Wszystko tworzy spójną całość i bardzo przyjemnie patrzeć na tak estetycznie wykonaną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Wy sądzicie o zakupach w sklepach internetowych i jak często korzystacie z tej opcji? Dlatego chciałbym Wam polecić sprawdzić stronę https://sakramento.pl/pl/c/ZAPROSZENIA-KOMUNIJNE/13 , na której znajdziecie ofertę sklepu internetowego z najróżniejszymi dekoracjami na roczek, chrzest, komunie i inne uroczystości.

    OdpowiedzUsuń

TOP