niedziela, 30 września 2018

Gościnna Projektantka - Ewa

Witajcie :)

Niezmiernie mi miło, że mogę Wam dziś przedstawić naszą gościnną projektantkę Ewę z blogu
 Moje kartki . Ewa została zwyciężczynią w naszym wyzwaniu "Wakacyjne wspomnienia".



Poniżej przeczytacie krótką wizytówkę Ewy z jej blogu oraz zobaczycie kilka jej przepięknych prac.

"Tworzenie kartek to mój sposób na obcowanie ze Sztuką. 
Wierzę, że obrazy i przedmioty do nas mówią, choć nie każdy ma możliwość wizyty w galerii czy muzeum 
i okazję do poczucia sztuki... dlatego tworzę karteczki. 
To mój radosny, dziecinny sposób na wyrażenie siebie i zaproszenie dla wszystkich do świata piękna i dobra."


 Jeszcze raz serdecznie gratulujemy a Was odsyłam na blog Ewy, gdzie znajdziecie
 mnóstwo wspaniałych i wyjątkowych prac.

Pozdrawiam niedzielnie :)

Kasia


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP