czwartek, 4 stycznia 2018

Coś dla własnej przyjemności

Witam serdecznie w nowym roku! I życzę wam, aby wypełniało go jak najwięcej dobrych chwil.
Ja dzisiaj znowu wracam do Gorjussek, ale nic nie poradzę na to, że je uwielbiam. :-)
Co można zrobić z wykorzystaniem dziewczynki wyciętej za pomocą kompletu wykrojników Santoro? Chociażby bardzo radosną zakładkę do książki.
Jak składać Gorjusski pokazywałam w dwóch postach na blogu Sklepiku Gosi nie tak dawno temu.
(Możecie zajrzeć TUTAJ oraz TUTAJ).
Mam teraz sporą grupkę Gorjussek, które pojawiają się od czasu do czasu na moich pracach. I przyznam się, że lubię mieć kilka takich gotowców, które mogę wykorzystać bez konieczności wycinania wszystkiego od nowa. ;-)
Ta dziewczynka z balonikiem okazała się idealna jako ozdoba zakładki.
 Kształt zakładki wycięłam sama, używając nożyka i maty do cięcia. Baza wymiary 22 cm x 7 cm.
Warstwa z chmurkami jest o ok. 0,5 cm mniejsza od bazy.
 U góry zawiązałam sznureczki, zakończone koralikami. Do tego celu można wykorzystać oczywiście przeróżne korale, mi pasowały pastelowe.
  Dziurkę zabezpieczyłam kółeczkiem wyciętym wykrojnikiem. Wzmacnia dziurkę, ale też jest ozdobą.


Pozdrawiam serdecznie
Aneta

3 komentarze

  1. Też mam ten wykrojnik i uwielbiam go. Muszę pomyśleć nad tak uroczą zakładką bo jest śliczna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja lubię chyba wszystkie gorjusskowe wykrojniki, jakie mam. Dają wiele możliwości wykorzystania.

      Usuń

TOP