poniedziałek, 27 stycznia 2020

Tak inspirowałam w styczniu - Aneta

Dzień dobry!
W moim dzisiejszym poście zebrałam prace, którymi inspirowałam
w styczniu w grupie facebookowej o nazwie Sklepik Gosi - Inspiruje.



Jeżeli jeszcze was tam nie ma, to serdecznie zapraszam!

W styczniu zaczęłam od pudełeczka inspirowanego Alicją w Krainie Czarów.
Wykorzystałam przede wsystkim papiery i dodatki Scrap Mira, które możecie
znaleźć w Sklepiku Gosi.



Później przygotowałam kartki dla babci i dziadka z okazji ich świąt.
Papiery Craft O'Clock z kolekcji "Wild Garden" okazały idealne na te okazje.


A jako ostatnia prezentuje się najświeższa - dzisiejsza - inspiracja imieninowa.
Wykorzystałam tym razem gotową bazę Rzeczy z papieru oraz jeden z najnowszych zestawów
Craft O'Clock - "Erę technologii".


Cieszę się, że mogę tu być i dzielić się z Wami moimi pomysłami.
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP