piątek, 21 lutego 2020

Luty - inspiracje zmorki

Cześć

Czas na podsumowanie moich inspiracji z miesiąca lutego. 
Producentem miesiąca był Scrapboys i moja pierwsza inspiracja powstała z ich papierów.
Wybrałam kolekcję Dream Garden, bo bardzo podobają mi się jej delikatne odcienie i vintagowy klimat.


 

Produkty:

Druga moja inspiracja wypadała w Walentynki i uznałam, że kartka z okazji 50 rocznicy ślubu będzie idealna jako praca o tematyce miłosnej.
Z pięknych papierów ScrapAndMe Nice Moments powstał taki oto komplet.


 



 W tej pracy użyłam:

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam męską kartkę, z papierów Craft O'Clock Era Techniki, które zaprojektowała nasza Kasia Kędzierska. Każdy kto obejrzał detale na elementach do wycinania musi przyznać, ze się naprawdę spisała na medal. 


 
  
 

Kartka mocno postarzona, podarta, poplamiona.

Użyłam:

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na marcowe posty naszego DT :)




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP