wtorek, 21 stycznia 2020

Inspiracje styczniowe - zmorka

Cześć

Dziś post podsumowujący moje inspiracje styczniowe dla Sklepiku Gosi.
Wszystkie możecie dokładnie obejrzeć na naszej grupie Sklepik Gosi Inspiruje.


Pierwszą moją inspiracją była mocno postarzona kartka z papierów Craft o'Clock Vintage Bisou, z foamiranowymi kwiatami i sporą ilością warstw.
Do jej wykonania użyłam:

Druga praca to exploding box z okazji Złotych Godów


Na kremowej bazie, z papierów Mintay Love Letters, które mają wspaniałe zgaszone barwy i piękne wzory. Kwiaty z foamiranu starałam się dopasować do tych z papieru.

Użyłam:

Dzisiejsza, ostatnia w tym miesiącu inspiracyjna praca jest również w klimacie vintage. Nie mogłam się powstrzymać jak tylko dostałam w ręce "Pieśń kolibra" od Craft O'Clock. Piękne, delikatne i klimatyczne idealne do vintagu.


 Sporo na niej warstw, koronek, dodatków.

W naszym sklepiku znajdziecie:

Na koniec dodam, ze jest mi ogromnie miło, że mogę Was nadal inspirować :)

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP