piątek, 24 stycznia 2020

Styczniowe inspiracje - Justyna

Witajcie kochani,
nie wiem jak Wam ale mnie ten miesiąc zleciał niesamowicie szybko. Ledwie się obejrzałam, a tu czas na podsumowanie miesiąca. Po szczegóły każdej z prac zapraszam na nasza grupę inspiracyjną - Sklepik Gosi Inspiruje.

Pierwszą inspiracją był czekoladownik z dużą ilością kwiatów oraz pięknym motylem. Zrobiony specjalnie dla naszej koordynatorki Kasi na urodziny i z jej papierów.




Do jej wykonania użyłam:

Kolejną inspiracją był pomysł na ozdobienie pudełka dla babci. W sposób przeze mnie przestawiony można ozdobić każde pudełko. Moje jest bazą Rzeczy z Papieru, których sporą ilość produktów znajdziecie w Sklepiku Gosi. 



Na sklepowych półkach do projektu znalazłam:


Ostatnią moją inspiracją w tym miesiącu jest praca mediowa. Dawno ich nie robiłam takich prac, a niedługo luty. Musimy pamiętać, że pojawiające się w tym okresie uczucia mogą mieć wiele odsłon. Bazy z Artistiko i farby z Fabrika Decoru pomogły mi stworzyć taka kompozycję. Oczywiście użyłam też nowych papierów Craft O`Clock.


Użyłam:

Mam nadzieje że Was zainspirowałam na weekend. Dzielcie się z nami Waszymi pracami ;)

Szczęśliwa że mogę wciąż dzielić się z Wami tym co kocham pozdrawiam i życzę twórczego weekendu.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP