sobota, 18 maja 2019

Pamiątki komunijne - karki w pudełku

Cześć :-)

Jeśli ma być elegancko, w bieli, to tylko na śnieżnobiałych bazach od Rzeczy z Papieru.
Kartka w pudełku z okazji I Komunii Świętej.







Moja druga inspiracja w tym miesiącu również w tematyce komunijnej.

Ponieważ sezon komunii w pełni, więc pozwoliłam sobie zaszaleć i zaprezentować dwie prace.

Oto pierwsza z nich.


Kolejna praca stworzona na bazach Rzeczy z Papieru. 
Od dwóch lat korzystam z tych baz. Nie ważne czy pudełko, koperta, kartka czy box ! 
Wszystkie są eleganckie , śnieżnobiałe, równiutkie i przyjemne w pracy.

Dlatego z taką przyjemnością popieram naszą akcję, o której możesz przeczytać tutaj




Z ażurowym wykrojnikiem, pod który , jako jedną z warstw użyłam kalki :-)
Przecież to tez papier, a nadaje całości większej lekkości i delikatności ....







Kompozycję dopełniają warstwy serwetek, wykrojników, które tworzą spójną, przestrzenną całość..



Wewnątrz kartki, tworząc miejsce na dodatek pieniężny, ozdobiłam kieszonkę
delikatnym wzorem, wyciętym z arkusza papieru scrap.

Druga karteczka, to również kartka w pudełku, które pochodzą ze sklepu 
Rzeczy z Papieru .

Ta jednak, w nieco lżejszym wydaniu :-)




Mniej ażurowa, bardziej dziecięca, dzięki postaci dziewczynki.




Elementy obu zestawów ozdobiłam papierami O`Clock , 
piękną kolekcją Holy Communion oraz Greenery Charm .

Do wykonania prac użyłam :











Pozdrawiam serdecznie :-)

Daga


1 komentarz

  1. Witam przepiękne kartki a ja mam pytanie ten wykrojnik z kartki co ma kalke gdzie mogę kupić?

    OdpowiedzUsuń

TOP