poniedziałek, 27 maja 2019

Nikt się nie obędzie bez r(R)zeczy z papieru.

 Witajcie!

Moja pracownia w tym miesiącu stoi pod znakiem kartek w pudełku.




 Zmęczyły mnie ostatnio kartki różowe - dedykowane dziewczynkom i niebieskie - dedykowane chłopcom. Postanowiłam, że kolejna pamiątka komunijna będzie w mniej oczywistych kolorach. 


Zdecydowałam się na połączenie bieli, beżu i oliwki. Kolory bardzo klasyczne i uniwersalne, tak naprawdę sprawdzą się na wiele okazji.
Delikatne beżowe papiery znajdziecie w kolekcji Story Beige od Scrap and Me. Prosta i delikatna i idealna na tą okazję.


Wybrałam tekturki od Scrapińca z kolekcji komunijnych oraz gałązki bukszpanu do udekorowania kompozycji kwiatowych.


Pudełeczko z okienkiem "ze stajni" Rzeczy z papieru.



 Wykorzystałam produkty:


Pozdrawiam


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP