środa, 29 maja 2019

Bardzo kolorowy komplet dziecięcy

Witam serdecznie!
Kiedy dotarł do mnie ten zestaw papierów, wiedziałam, że nie poleży
sobie za długo. I nie myliłam się! Cięcie tych barwnych arkuszy sprawiało mi wiele radości.
A  mowa oczywiście o bajecznie kolorowym zestawie Piątku Trzynastego - "Happy Birthday".
A nawet o dwóch, ponieważ sięgnęłam zarówno po mały, jak i po większy bloczek.
Bazy oraz biały papier pochodzą od Rzeczy z Papieru. Pobawiłam się także
 perełkami w płynie w różnych kolorach, dopasowując je do poszczególnych warstw
lub wzorów na papierze.
Wracając do papierów: te wszystkie misie panda, króliki i niedźwiedzie znajdują się
w zestawie. Można je sobie powycinać z tłem (jak królika na mojej kartce),  albo solo (jak oba misie).
Do ozdobienia pudełka oprócz wspomnianych papierów wykorzystałam tekturki
Twojej Tekturki, dostępne w Sklepiku Gosi.
Wybrałam połówki, ale można je kupić również w pełnej wersji.
Wykorzystane materiały:

Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP