czwartek, 4 kwietnia 2019

Chłopięcy album z kolekcji Happy Birthday.

Witajcie!

Moja przyjaciółka dwa miesiące temu została mamą cudownego Juliana. :) Lubię wręczać bliskim zrobione przez siebie podarunki i tym razem zdecydowałam się wykonać album. Nie robię ich często więc pracowałam nad nim sporo czasu..



 Album powstał z najnowszej kolekcji Piątek Trzynastego Happy Birthday. Jest kolorowa i radosna, pełna uroczych postaci, które wspaniale wzbogacają tą kolekcję i dają wiele możliwości działania.


Nie jest to duży album, dlatego zostawiłam miejsce na 1 zdjęcie z każdego miesiąca życia Julka. W Sklepiku znajdziecie różne bazy albumowe, ja pracowałam na mniejszej wersji tego modelu: baza album.


Strony zdobiłam elementami z arkuszy do wycinania albo cyferkami.






Ostatnia strona to oczywiście roczek, myślę, że taka "oś czasu" będzie świetną pamiątką dla Julka i jego rodziców.


Do wykonania albumu wykorzystałam:

Pozdrawiam! :)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP