poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Album komunijny

Witam Was
Jako, że już rozpoczęłam przygotowania do Pierwszej Komunii Świętej, przygotowałam ten oto album w pudełku.

 Pudełko albumu okleiłam papierem Craft o'clock Holy Communion
Okładkę albumu ozdobiłam tekturką od Scrapińca z kolekcji Tatting Communion, która idealnie pasuje na tą uroczystość.
Jednocześnie przypominam o naszej akcji kwietniowej- Promujemy nasze polskie ze Scrapińcem



 Liście  i lilie wycięłam z zestawu do wycinania  Craft o'clock Greenery charm oraz Leaves II
 Efekt kropli zrobiłam używając pereł w płynie Nuvo White


Karty albumu okleiłam papierami z małego bloczka Craft o'clock Haly Communion
Wszystkie napisy w albumie to die cuty Craft o'clock

Użyte materiały:
- papier duży bloczek Craft o'clock Holy Communion
- zestaw do wycinania Craft o'clock Greenery charm
- półperełki w płynie Nuvo White
- papiery z małego bloczka Craft o'clock Haly Communion
- napisy Craft o'clock
 
Pozdrawiam
Agnieszka NaKu Art

2 komentarze

TOP