wtorek, 18 września 2018

Mediowa szkatułka

Witajcie w nowym roku szkolnym!

 To moja pierwsza powakacyjna inspiracja.
Dziś przygotowałam dla Was mediową szkatułkę na drobiazgi.

Jak wiecie w naszym sklepiku w ramach Akademii Twórczości są organizowane warsztaty. 
(Aktualną ofertę znajdziecie tutaj.)
Ja miałam okazję w czerwcu uczestniczyć w warsztatach z Kasią (Magisart)
w czasie których robiliśmy mediowy morski album. 
Było to moje pierwsze spotkanie z czarnym gessem, farbami i woskami, ale nie ostatnie!  
Długo nosiłam się z zamiarem przygotowania mediowej inspiracji. 
W sobotę znalazłam wreszcie dwie godzinki i sami zobaczcie co narobiłam ;)


Drewniane pudełko pomalowałam czarnym gessem, a następnie za pomocą pasty żelowej przykleiłam gazę.
 

Dodałam trochę koronki, guzików, metalowych elementów, tekturki,
ramkę z masy elastycznej i całość znów pokryłam czarnym podkładem.


Po wyschnięciu użyłam past woskowych i przykleiłam kaboszony.



I jak Wam się podoba?

 Mam nadzieję, ze kogoś z Was udało mi się zainspirować ;)



W pracy użyłam:


Pozdrawiam serdecznie!

Kasia Hahn


10 komentarzy

  1. Świetnie ci wyszła ta szkatułka

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu. Ja tam na bakier jestem z mediowaniem, ale jak widzę cuda, które powstają spod Waszych rąk....zazdroszczę okrutnie. Podziwiam. Piękna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować! Zapraszamy do nas na jakieś mediowe warsztaty z Kasi (magisart) :) Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Wow! Zbieram szczękę z podłogi.. Arcydzieło, ot co!!

    OdpowiedzUsuń

TOP