czwartek, 11 kwietnia 2019

Dla mamy

Witam Was serdecznie!
...w ten mało wiosenny, niestety, dzień.
Mam jednak nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja nieco rozjaśni
tę szarówkę za oknem i przegoni śniegowe chmury.
Przygotowałam kartkę już z myślą o majowym Dniu Matki.
Chociaż równie dobrze może zostać wręczona i na inna wybraną okazję.

Do jej zrobienia wykorzystałam m. in.  przepiękne tekturki Scrapińca.  Dla mnie są one
jednymi z tych, które uwielbiam oglądać. A to oznacza, że trochę poczekały
zanim je wykorzystałam w swojej pracy. :-))
Sięgnęłam po nie w ramach naszego kwietniowego inspirowania ze Scrapińcem.


Są to tekturki warstwowe, dające wiele możliwości, jeżeli chodzi np.
o kolorowanie. Świetnie sprawdzają się także w pracach z użyciem mediów.
 Dzisiaj zostawiłam je jednak w naturalnym kolorze.

Kwiaty zrobiłam z lekko brzoskwiniowego foamiranu na ciepło.
Są dość duże - zwykle sięgam po te najmniejsze. Te jednak idealnie pasowały
do mojej kompozycji. :-)
Napis wycięłam wykrojnikami Rosy Owl.
Kartka jest przestrzenna, więc nie zmieści się w kopercie.
Dlatego przygotowałam do niej pudełko - w tej samej kolorystyce.


Ze Sklepiku Gosi wykorzystałam:
zestaw tekturek z kolekcji Royal - szyldy ze Scrapińca
tekturkę Panel - z Filigranek
brzoskwiniowy foamiran na ciepło
pręciki do kwiatów białe matowe
wykronik Pasek z falbanką - Rosy Owl
tusz Memento - pistacja

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP