poniedziałek, 25 marca 2019

Pink Blossom na komunię.

Witajcie :)

Na pewno wiecie, że marzec upływa nam pod znakiem motylka Scrap and Me. W ramach inspiracji wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji - Pink Blossom. Czy widzieliście, że w Sklepiku pojawiła się już bliźniacza kolekcja - Blossom Blue? :)


Kolekcję Pink Blossom postanowiłam wykorzystać do boxa komunijnego.
Jako ścianki wykorzystałam arkusz 09/10 z fantastycznymi koronkami. Na wieczku znajduje się arkusz 01/02 a nosidełko do boxa pokryłam arkuszem w paseczki 03/04.



Wieczko bogato ozdobiłam kwiatami i mchem chrobotkiem w żywo zielonym kolorze, aby trochę ożywić boxa.
Na ścianki dodałam pastę strukturalną z pomocą szablonu Agaterii maska koraliki.


Hostia jest embossingowana, w sklepiku znajdziecie różne kolory pudrów oraz nagrzewnice:
pudry do embossingu, nagrzewnice.




Do wykonania inspiracji wykorzystałam:
Pink Blossom
09/10
01/02
03/04
maska koraliki
pudry do embossingu
nagrzewnice
klej na ciepło
kosteczki dystansowe

Która kolekcja Scrap and Me najbardziej się Wam podoba?

Pozdrawiam :)



1 komentarz

TOP