niedziela, 10 grudnia 2017

Prosta kartka świąteczna

Hej jak tam - kartki już wysłane? Moje jeszcze nie, ale już gotowe czekają na życzenia i jutro wyruszą w drogę do adresatów. 


W tym roku zrobiłam bardzo proste kartki. Pomysł z choinką ubraną w gazę nie jest mój - zobaczyłam kiedyś coś takiego na necie, ale nie zapisałam gdzie, więc nie mogę podać autorki. Pomysł mi się spodobał i postanowiłam zrobić swoją wersję. Choinkę można wyciąć wykrojnikiem tak jak ja zrobiłam, albo jeszcze prościej - wyciąć trójkąt, który będzie bazą choinki. Najwięcej czasu w tej pracy zajmuje oklejanie choinki gazą a reszta to błysk. Baza kraftowa ze sklepiku, na to tło - w moim przypadku papier do pakowania prezentów (czerwony) albo inny papier zimowy. Z arkusza papieru craftowego wycięłam serwetkę naszym mukowym wykrojnikiem i na dystansach przykleiłam do bazy. Na to również na dystansach oklejona gazą choinka, trochę perełek, gwiazdki i gotowe - prawda, że łatwe. 




A tak wygląda nasz wykrojnik bez dodatków - ciekawe, że jak wybierałyśmy wzory to pomysł całej serii kojarzył nam się ze ślubem, ale jak widać na Boże Narodzenie też się nadaje. :-)



Na dziś tyle - lecę wypisywać kartki. :-)

Jeszcze tylko lista wykorzystanych materiałów:
baza kraft, wykrojnik MUKI 2- serwetka, dużo kleju - a jak klej to tylko w buteleczce i kosteczki dystansowe


pozdrawiam

6 komentarzy

  1. Prosta, ale efektowna! Podoba mi się! Serwetka też fajna - trzeba poprosić św. Mikołaja o wykrojniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A serwetka faktycznie fajna - są dostępne w dwóch rozmiarach. Polecam również resztę serii pasującej wzorem - warto mieć całość! Mam nadzieję, że Mikołaj się sprawi. :-)

      Usuń
  2. Podobają mi się takie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Te choineczki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń

TOP