poniedziałek, 11 marca 2019

kartki Wielkanocne

Witam,
Choć do Świąt Wielkanocnych zostało jeszcze sporo czasu to już czas pomyśleć o kartkach świątecznych zwłaszcza jeśli wysyłacie daleko w świat :)
Przygotowałam dziś 3 bardzo proste kartki, które z powodzeniem można wysłać w samej kopercie.
Na kwadratową bazę 15x15cm nakleiłam za pomocą bibuły dwustronnej papier z kolekcji Romantic Garden Scrap&me, Rajska Jabłoń Galeria Papieru i kwiecisty papier z bloczku z kolekcji Bloomville od Mintay. Mniejszy kwadrat wycięłam z tych samych kolekcji oraz papieru Craft&you Lavender i podkleiłam na kostkach dystansowych 2mm a serwetki i wyciętą grafikę na kostkach dystansowych 1mm 
Kwiaty wycięłam z arkuszu do samodzielnego wycinania z kolekcji Bloomville od  Mintay
 Kompozycje kwiatową tych 2 kartek przygotowałam z arkusza do samodzielnego wycinania od Scrap&me oraz z arkusza papieru a także z elementów z rewersu okładki kolekcji Romantic garden.
Użyta serwetka pochodzi m.in. z wykrojnika Craft Passion 
W sklepie dostępne także gotowe scrapki serwetka 1 serwetka2
Papier w deseczki to kolekcja Lavender od Craft&you. Wsklepie można znaleźć papier z tej kolekcji, który doskonale sprawdzi się przy tworzeniu takich kartek.

 Tak przygotowane kartki zmieszczą się do koperty 15,6x15,6cm o gramaturze 120g, którą można zakupić w sklepiku.

Wykorzystane materiały
bibuła dwustronna
papier Romantic Garden Scrap&me,
papier Rajska Jabłoń Galeria Papieru
 papier Bloomville Mintay.
kostki dystansowych 2mm
arkusz do samodzielnego wycinania od  Mintay
arkusz do samodzielnego wycinania Scrap&me 
wykrojnik Craft Passion.
koperta 15,6x15,6cm
kostki dystansowe 1mm
serwetka 1 serwetka2
Pozdrawiam
Agnieszka Naku Art

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP