czwartek, 14 marca 2019

Ślubny layout z Mintay Papers.

Witajcie Kochani!

Na nowo wkręciłam się w tworzenie layoutów, a ponieważ w marcu w Sklepiku Gosi przewodzą layouty, można powiedzieć, że idealnie się wstrzeliłam. ;)


Ślubna kolekcja Mintay Papers Marry Me nadal podbija moje serce i po prostu musiałam przygotować kolejną pracę. :) Na tło wybrałam arkusz z eleganckim wzorem. Zastanawiałam się czy to dobry pomysł, ponieważ miejscami jest czarne, ale właśnie takiego tła potrzebowałam, aby wszystkie kwiatki były dobrze widoczne i całość nie była zbyt cukierkowa.



Sukienkę i marynarkę wycięłam z arkusza z elementami do wycinania.


Użyłam pasty strukturalnej i maski z koralikami od Agaterii i zrobiłam na całej powierzchni koralikowe łańcuchy.




 Do stworzenia tej inspiracji użyłam: 

Pozdrawiam! :)


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP