wtorek, 12 lutego 2019

Kartka vintage.

Witajcie, w ramach inspiracji przygotowałam dla Was kartkę z papierów Craft O`Clock. 


W tym miesiącu w ramach akcji Promujemy Nasze Polskie zachęcamy do zapoznania się z ofertą firmy Craft o'Clock.

https://www.facebook.com/sklepikgosi/photos/a.496771620427167/1782818888489094/?type=3&theater 
W mojej pracy jako bazę możecie zobaczyć papiery tej właśnie firmy z kolekcji Heritage Stories .
Na papier nałożyłam przez maskę, pastę Cadence a następnie,
dokleiłam własnoręcznie wykonane kwiaty, koronkę oraz tekturkę.
Kartka nabrała stylu vintage, który niewątpliwie jest zasługa papieru.






Zachęcam Was do publikowania prac stworzonych z papierów Craft o'Clock
(możecie dodawać je na naszym profilu na FB),
 spośród wszystkich prac jedna zostanie nagrodzona.
Zajrzyjcie koniecznie do sklepiku, ponieważ jest teraz promocja na te piękne papiery
Wykorzystałam następujące produkty: 
Pozdrawiam
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP