sobota, 9 lutego 2019

Urodzinowy, kwiatowy box.

Witajcie Kochani!

W tym miesiącu będzie u nas bardzo eksplodująco, ponieważ tematem przewodnim są exploding boxy. :) 

Boxy to moja miłość od samego początku przygody ze scrapowaniem, pamiętam, że gdy zobaczyłam pierwszego boxa, gdzieś na facebooku, dosłownie eksplodował mi umysł i zachwyciła mnie ta forma kartki. Zachwyt trwa do dziś a boxy bardzo często opuszczają moją pracownię. :)


Ten box jest boxes urodzinowym, z okazji 60-tki mojej cioci. :) Tym bardziej zależało mi aby był wspaniały i wzbudził zachwyt, ponieważ został już wręczony, melduję, że udało się! :) 
Pierwsza ważna informacja to nazwa kolekcji - When we first met, czyli jedna z nowości od Piątek Trzynastego, która jest moją ulubioną i na pewno potnę ją jeszcze wiele razy. Te kolory, kwiaty są po prostu idealne. Znajdziecie ją tutaj: When we first met 12x12 cali


Teraz zapraszam do obejrzenia każdego zakamarka! Na ściankach umieściłam napisy tekturkowe i dodatkowo ozdobiłam je rozetkami ze Scrapińca, które są dostępne w sklepiku: małe rozetki.

Na dwóch pozostałych ściankach wydrukowałam życzenia oraz napis "60-te urodziny".



Teraz małe zbliżenie na torcik 3D, ozdobiony sizalem i kwiatkami. Żeby zakryć klasyczny kolor tekturki użyłam pasty strukturalnej i farb kredowych.


Tym razem postanowiłam udekorować ścianki boxa za pomocą maski i pasty strukturalnej. Maska Agaterii do kupienia w Sklepiku: maska koraliki.


Kompozycję kwiatową na wieczku umieściłam dodatkowo na dużej wersji rozetki, którą wcześniej widzieliście w środku na ściankach: duże rozetki



Mam nadzieję, że podoba Wam się mój box. Wykorzystałam w nim następujące produkty:

Pozdrawiam


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP