wtorek, 17 lipca 2018

Ślub w przestoworzach :)

Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam pokazać ślubny upominek w kształcie balonu,
który przygotowałam na bazie papierów z Fabriki Decoru "Wedding of our dreams".
Całą serię tych pięknych papierów wraz z dodatkami do wycinania
 znajdziecie oczywiście na półkach Sklepiku Gosi.
Balon został ozdobiony kwiatami z foamiranu i papieru,
udekorowałam go również ozdobnymi elementami 
z serii Vintage Time.
 Całość dopełniła taśma perełkowa, sznurki, 
pasmanteria oraz półperełki .
 Wszystkie elementy zostały pocieniowane tuszem Memento 
oraz podmalowane białym gesso Cadence.
Mam nadzieję, że balon spodoba się Młodej Parze, 
której pasją jest podróżowanie samolotem i dalekie wyprawy :)
Życzę Wam słonecznych i udanych wakacji :)

Kasia


W pracy wykorzystałam :

14 komentarzy

  1. Wooww ujęła mnie Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny, a jak dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten ślubny balonik i pięknie wykonany :) taki oryginalny i zaskakujący pomysł na "karteczkę ślubną", super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracochłonne dzieło!!! Wyszło cudnie i oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to piękne Kasieńko! Jesteś niemożliwa w tych wszystkich kompozycjach,bogactwo wszelakie a pasuje do siebie idealnie :) Cudowna praca♡ Serdeczności zasyłam :* Anna.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego cuda to jeszcze nie widziałam :) :) :) Zachwycające :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Mieć takie na własnym ślubie. czegoś tak cudownego i oryginalnego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

TOP