czwartek, 26 lipca 2018

Zamszony tag

Witajcie!

Spacerując z dziećmi po okolicy próbowałam sobie ostatnio przypomnieć
 jak spędzałam wakacje będąc dzieckiem...
Przypomniały mi się rowerowe wycieczki z rodzicami i rodzeństwem. 
Przemierzaliśmy na dwóch kółkach wszystkie okoliczne lasy... 
Chcąc się przenieść do lat mojego dzieciństwa przygotowałam omszony tag z misiem ;) 



W pracy użyłam past strukturalnych dających efekt mchu.


Na tagu pojawił się także shaker box z misiem, do którego wsypałam mikrogranulki
 - co zachwyciło mojego syna... ;)


Całość potraktowałam jeszcze delikatnie antycznym gesso.


A Wam z czym się kojarzy dzieciństwo? :)


 W pracy użyłam:


Pozdrawiam w te upalne dni!

Kasia 


2 komentarze

  1. Bardzo mi się pidoba 😍. Oryginalny efekt, oddający urok lasu. Super jest to motto na dole 😊. Mi dzieciństwo kojarzy się z wrotkami, grą w gumę, skakaniem przez linkę i skakankę oraz gumą balonową Donald 😁. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a efekt jak prawdziwy.
    Z czym mi się kojarzy skakanki, gra w chowanego, zabawy z rówieśnikami w ogrodzie i na ulicy.

    OdpowiedzUsuń

TOP