piątek, 21 lipca 2017

Urodzinowy tag

Mamy już prawie środek lata i nie jest wcale tak najgorzej z tą pogodą. A na pewno lato to idealna pora na urodzinowe imprezy w ogrodzie - uwielbiają je i ci mali, i duzi. A jak urodziny, to prezenty...
Dzisiaj mam dla was urodzinowe słodkości. Przygotowałam tag z babeczkami, tonącymi wśród delikatnych letnich kwiatów.
Nie wiem, czy wiecie, ale w zestawie wykrojnikowych tagów Nellie Snellen znajduje się takie podwójne kółeczko, które pozwala na wycięcie ozdobnego zabezpieczenia na dziurkę - tutaj także je wykorzystałam.
Liście najpierw pomalowałam delikatnie zieloną akwarelką, a po jej przeschnięciu potuszowałam ciemniejszym zielonym tuszem. Kwiaty mają środki z mikrokulek, a ich płatki kształtowałam drewnianym dłutkiem kulkowym na idealnie nadającej się do tego macie.
Babeczki nieco schowały się w gęstwinie, ale ich poszczególne elementy możecie zobaczyć tutaj


Pozdrawiam w wakacyjnym nastroju


Przypominam o trwającym nadal wyzwaniu # 10 - po męsku
Prace możecie zgłaszać jeszcze do 24 lipca!

1 komentarz

TOP