wtorek, 25 lipca 2017

Szkatułka

Witajcie!

Mam dzisiaj dla Was drewnianą szkatułkę ozdobioną papierami do scrapbookingu, 
czyli prawie klasyczny decoupage ;) 

Jak zobaczyłam papiery I love vintage w naszym Sklepiku, to od razu wiedziałam, 
do czego mi posłużą i że z pewnością nie będą to karteczki :)

Oto pierwsza z moich inspiracji na bazie papierów I love vintage - drewniane pudełko, 
które oprócz pochlapanego przeze mnie kolorowymi akrylówkami papieru vintage 06 
i postarzającej złoto-brązowej patyny  na brzegach, ma również naklejoną delikatną tekturową ramkę
(z zupełnie innym obrazkiem w środku.).




 




Wykorzystane materiały:



Pozdrawiam - Izabella z Krainy Wyobraźni.

2 komentarze

  1. Iza - szkatułka cudo - szczena mi opadła!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu skrzydeł mi dodajesz Twoimi słowami, aż chce się tworzyć:))

      Usuń

TOP