poniedziałek, 8 maja 2017

Podziękowanie - w komunijnym nastroju

Witam, 

W ramach inspiracji mam dla Was, podziękowanie od dzieci komunijnych. 


Praca składa się z kartki oraz pudełka. Zależało mi aby pudełko było wyrazem tego dla kogo jest ta praca (czyli dla ks. proboszcza). Oraz aby była bardzo delikatna. 
Tutaj z pomocą przyszły mi dwa wykrojniki -  TATTERED LACE WYKROJNIK - PRAYING HANDS - RĘCE ZŁOŻONE oraz WYKROJNIK NELLIE SNELLEN - SERWETKI RAMKI KOŁA - 19SZT. Bardzo lubię ten wykrojnik z tego względu że jest ich dużo :) a co najważniej można w łatwy sposób dostosować wielkość koła. 



A zapomniałam o mojej miłości czyli samego wykrojnika TATTERED LACE WYKROJNIK - BOX - KWADRAT. Niestety mam dla Was złą wiadomość nie będzie wznowień tego wykrojnika więc jeśli ktoś się jeszcze waha byleby nie za długo bo może się okazać, że będzie za późno :(



Samą kartkę ozdobiłam świeżutkim jeszcze wykrojnikiem CREATIVE EXPRESSIONS - WYKROJNIK - SERWETKI - w najbliższym czasie pojawi się ponownie po tym jak rozszedł się jak świeże bułeczki. A tutaj podaje link do całej kolekcji. No i klasyk którym wycięłam napis 


Mam nadzieję, że się podoba. 

W pracy wykorzystałam następujące produkty dostępne w sklepie: 

Wykrojniki:

oraz 

i moje nieodzowne narzędzie 


Pozdrawiam

3 komentarze

TOP