piątek, 27 września 2019

Ślubna kartka pełna koloru

Witam.
Dziś przychodzę do Was po raz ostatni w tym miesiącu, żeby zachęcić do zabawy z tekturkami, do ich kolorowania oraz popuszczenia wodzy fantazji, Przygotowałam dosyć odważną wersję kartki ślubnej z użyciem tekturek od Filigranek.

Białą kartkę bazową pokryłam rozwodnioną farbą akrylową, wcześniej nakładając na  nią przez maskę pastę strukturalną. oczywiście kartka musiała być pokrywa przezroczystym gesso, aby nie wchłaniała wilgoci. Tak przygotowany papier ozdobiłam kompozycją z kwiatów, dekoracji wykrojnikowych oraz oczywiście tekturek,
Poniżej użyte tekturki Filigranek,

Charakterystyczna jak dla mnie grafika tych tekturek zwraca uwagę i robi wrażenie.To jest moja ulubiona para ślubna z oferty tej firmy, ale zachęcam do zapoznania się z pozostałymi. Są wystrzałowe i bardzo dobrze wykonane. Zobaczcie jak przemyślane są te cięcia. Super. Serce pokryłam Deco Glaze z Fabriki Dekoru, które daje piękny efekt.


Reszta to już trochę kwiatków, oczywiście Craft O,Clock,



W pracy użyłam:

Ściskam Was mocno i zapraszam do udostępniania swoich prac z użyciem tekturek Filigranki pod naszym głównym postem na FB dotyczącym producenta miesiąca :)



1 komentarz

  1. Śliczna praca, energetyczne kolorki robią wrażenie:)
    Pięknie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

TOP