czwartek, 5 września 2019

Dziewczęca metryczka z Craft O'Clock.

Dzień dobry

Kochani, dzisiaj mam dla Was bardzo kolorową i radosną pracę. Radosną i dzięki kolorystyce i dzięki okazji z jakiej została stworzona. 


W ostatnim czasie panuje moda na wręczanie świeżo upieczonym rodzicom metryczek. Ta powstała dla małej Marysi. Jest umieszczona w tamborku o średnicy 20 cm, natomiast jej głównym bohaterem jest kolekcja Summer Picnic od Craft O'clock.


Dane dotyczące narodzin Marysi umieściłam w rameczce od EgoCraft. W tym zestawie znajdziecie 2 sztuki w różnych rozmiarach. 


Jak zawsze wykorzystałam arkusz z elementami do wycięcia. Przede wszystkim uroczego misia oraz gałązki.


Krawędzie tamborka, który stał się ramką, potraktowałam pastą piaskową oraz białym gesso. Do tego użyłam odrobinę różowej farby kredowej.


Wycięte elementy podkleiłam na kostkach dystansowych a główny element z misiem na klej na ciepło.

Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja metryczka. :) Miłego dnia Wam życzę i do zobaczenia niedługo. :)

  

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP