sobota, 3 czerwca 2017

Monochromatycznie czyli kolejne wyzwanie

Witajcie 
Czas biegnie tak szybko... 
Dopiero co mieliśmy początek roku 
a już wita nas czerwiec... 
A skoro mamy nowy miesiąc 
czas na kolejne- dziewiąte już - wyzwanie ;-))) 
Tematem czerwcowego wyzwania 
jest


czyli stworzenie pracy w jednym kolorze
Możemy użyć rożnych odcieni 
ale ważne jest aby praca była jednego koloru 
z niewielką domieszką 
bieli lub czerni 

Dla ułatwienia poniżej tabela 
kolorów i ich odcieni


Nasze DT stworzyło dla Was jak zawsze 
piękne inspiracje 

Potworkowa wybrała kolor różowy 
i stworzyła delikatną i romantyczną kartkę 


Aneta wybrała biel 
aby stworzyć motywującą karteczkę  z pięknym mottem 


postawiła na błękit i stworzyła mediową kartkę


Dla mnie MONOCHROMATYCZNIE to nad wyraz trudne wyzwanie
gdyż lubię kolorowe i "napaćkane" prace
Nie poddałam się jednak i wykonałam
pracę w bieli z okazji
85 urodzin

Z wyzwania na wyzwanie jest Was coraz więcej a my mamy coraz większy problem z tym aby wybrać tę jedną najlepszą pracę ;-))) 
Cieszy nas to ogromnie więc i tym razem czekamy niecierpliwie na Wasze piękne prace ;-)))
Termin składania prac to 25 czerwca :)
Pozdrawiam czerwcowo 
i Wszystkim życzę powodzenia 

Brujita

6 komentarzy

  1. http://scrapteria-beakie.blogspot.com/2017/06/rozowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. No a czarny gdzie? Szkoda, że ma być tylko domieszką. U mnie domieszką jest czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kartki, dołączam i ja do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

TOP