środa, 21 czerwca 2017

Podziękowanie - kartka z różami.

Kończy się kolejny rok szkolny, więc jest to również czas różnego rodzaju podziękowań 
dla nauczycieli, wychowawców, opiekunów.
W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam komplet - kartkę w pudełku.
Główną ozdobą kartki są róże z papieru, własnoręcznie przeze mnie wykonane z wykorzystaniem dwóch wykrojników ( z obu wychodzą idealne różyczki): Leane Creative kwiat jabłoni oraz Spellbindersa kwiaty róży.
Listki wycięłam m. in. z wykrojnika Dixi Craft oraz Joya gałązka.
Dołożyłam sizal, sznurek, półperełki, tekturowe motylki, a wszystko utrzymane w delikatnej, pastelowej tonacji

Oto moja inspiracja:



Wspominałam już, że jedne z listków wycięłam z wykrojnika Dixi Craft, ich scrapki wyglądają tak:





Różyczki powstały m. in. z tych scrapków (wykrojnik Leane Creative kwiat jabłoni):


które po małej "przemianie" wyglądały tak:




Powyżej i poniżej widać na zbliżeniach także listeczki z wykrojnika gałązka Joya, 
a sam scrapek wygląda tak:






Podsumowanie wykorzystanych materiałów ze Sklepiku Gosi:
Pozdrawiam prawie wakacyjnie - Izabella z Krainy Wyobraźni.
 

2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :) Dobrze, że wakacje, to będzie przybywało kwiatów (tych papierowych i foamiranowych też ;)

      Usuń

TOP