czwartek, 27 lutego 2020

Tak inspirowałam w lutym - Aneta


Witam serdecznie!
Czy Wam także luty minął jak jeden dzień?
Najwyższa pora zrobić podsumowanie.  Oto prace, którymi inspirowałam
Was w tym miesiącu. Znajdziecie je w grupie Sklepik Gosi - Inspiruje :-)

Kartka imieninowa lub urodzinowa w wiosennych kolorach i mnie
nastroiła wiosennie.



Tutaj sięgnęłam po:
zestaw papierów "Victorin House" marki Scrapboys
biały papier
delikatne różyczki


Kolejną pracę - także z papierów marki ScrapBoys - zrobiłam na
40. urodziny kolegi. Wykorzystałam tu tak naprawdę dwa zestawy papierów.


Wykorzystałam:


Tacky Glue - mój ulubiony ostatnio

Ostatnia lutowa praca to okrągłe podziękowania w wiosennych
kolorach - dzięki papierom marki Craft O'Clock.


Wykorzystane tutaj materiały to:

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejne inspiracje - już w marcu!


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP