środa, 9 stycznia 2019

Kartka - fartuszek

Witajcie Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z inspiracją, która powstała w oparciu o akcję Sklepiku Gosi
  Promujemy Nasze Polskie.
 Rewelacyjna inicjatywa, która pokaże Wam co miesiąc  produkty rodzimych producentów.
 W tym miesiącu jest to Craft Passion.
Muszę przyznać, że wykrojniki CP mam i ogromnie lubię dlatego stworzenie
 tej kartki było dla mnie ogromną przyjemnością.
Wkrótce Dzień Babci i wiele z Was szykuje dla swoich bliskich i kochanych upominki
 w formie papierowej, 
dlatego chciałabym Wam zaproponować kartkę w formie fartuszka,
która zazwyczaj kojarzy nam się z babcinym ciepłem :)
 Kartka powstała na bazie delikatnych, złoconych papierów
Craft Passion Summer Time oraz Cossy Cotage
które oczywiście znajdziecie w naszym sklepie. Kwiaty wykonałam z białego foamiranu,
zostały wycięte  wykrojnikiem Craft Passion  Kwiaty  nr 5 i potuszowane.
Do ozdobienia całej kompozycji użyłam również pięknej serwetki , gałązek n3
oraz gałązek serduszka  z kolekcji Craft Passion, które szalenie lubię.
Kropką nad i stał się wykrojnik z napisem "kocham" oczywiście z Craft Passion,
który używam bardzo często ponieważ  uważam, że uczucia trzeba sobie okazywać na co dzień
a zwłaszcza takim osobom, jak  najmilsza sercu Babcia :)
Kartka po bokach posiada wstążki, które oczywiście są po to aby fartuszek z tyłu zawiązać :)
 Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja przypadła Wam do gustu.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam do udziału w naszej akcji Promujemy Nasze Polskie,
 której szczegóły znajdziecie  -- > tutaj
Wszystkie wykorzystane przeze mnie papiery i wykrojniki firmy Craft Passion znajdziecie na półkach Sklepiku Gosi



Pozdrawiam serdecznie
Kasia

Do wykonania pracy użyłam:


3 komentarze

TOP