poniedziałek, 14 stycznia 2019

Dla Dziadków - pudełeczko na słodkości

Witajcie!|
W styczniowym kalendarzu są takie dwa bardzo ciepłe dni, poświęcone Babci i Dziadkowi.
Dzisiaj mam dla Was inspirację z nimi właśnie związaną.
Przygotowałam pudełeczko na słodką niespodziankę. Pozwólcie, że to, co znajdzie się w środku zostanie do końca tajemnicą, wszak mamy jeszcze trochę czasu na świętowanie...


Pudełeczko powstało z wykorzystaniem materiałów polskich producentów w ramach naszej tegorocznej akcji "Promujemy nasze polskie"


Do jego ozdobienia wykorzystałam papiery z przepięknej kolekcji "Summer Time & Gold". Bardzo  spodobało mi się połączenie delikatnej mięty ze złotem. Tutaj wykorzystałam  między innymi taki właśnie arkusz papieru z motywem złotych gałązek.
 Kwiaty wycięłam z dołączonych do papierów pasków i ułożyłam je warstwowo, dzięki czemu są bardziej przestrzenne. Dodatkowo wykrojnikiem - gałązką CP powycinałam listki.


Wykorzystane materiały

Pozdrawiam serdecznie
Aneta







Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP