wtorek, 18 grudnia 2018

Święta w stylu vintage ;)

Witam Was w ten śnieżny dzień  :)

Przygotowałam już ostatnie kartki świąteczne w tym roku ale tym razem bez poinsecji i innych kwiatów, których w moich pracach nie brakuje ;)
Jednocześnie chciałam się z Wami pożegnać bo to ostatni mój wpis na blogu. Możecie mnie jednak znaleźć na facebooku tutaj :)





Do przygotowania kartki użyłam arkusze z bloczku UHK Gallery Old Fashion Christmas, którą spokojnie można wykorzystać nie tylko do świątecznych kartek ale także innych projektów w stylu vintage jak np. kartek urodzinowych czy albumów dla mężczyzny.



Środki kartek wykleiłam papierem z kolekcji UHK Gallery Terra Incognita.
Przestrzenności kartce nadają elementy podklejone na kosteczkach dystansowych 2mm



W pracy wykorzystałam:
papiery:
-UHK Gallery Old Fashion Christmas
-UHK Gallery Terra Incognita
- kosteczki dystansowe 2mm
-bibułka dwustronna

Pozdrawiam
Agnieszka


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP