czwartek, 20 grudnia 2018

Zimowo-świąteczny tag. :-)


Witam bardzo przedświątecznie!
Dzisiaj chcę pokazać jeden z tagów, jaki zrobiłam dla znajomych w ramach wysyłania świątecznych życzeń. Mam nadzieje, że dotrze na czas, bo przed ni dłuuuga droga.
To dość spora ozdoba, ponieważ ma ok 26 x 13 cm. Dzięki zielonej tasiemce można go powiesić na ścianie. W ramce umieściłam shaker z pokolorowanym przeze mnie reniferkiem.
Śnieg to drobniutkie mikrokulki. Białą, śniegową część pokryłam też lubianą ostatnią przeze mnie pastą lodową.

Wokół taga biegnie brokatowa ścieżka. :-) Przy jej wykonaniu bardzo przydatny był klej
w długopisie, ponieważ dzięki niemu mogłam równo i  precyzyjnie rozłożyć klej i pasek wyszedł mi w miarę równo. Odrobinę brokatu nałożyłam też na poinsencje. Tu klej najpierw delikatnie nałożyłam pędzelkiem.
Także gałązki pięknie skrzą się od brokatu - ich brzegi pociągnęłam tym razem złotym pisakiem Wink of Stella. 

Wykorzystane materiały:wykrojniki kwadraty

Pozdrawiam serdecznie, życząc jednocześnie spokojnych Świąt!
Aneta

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP