wtorek, 2 października 2018

Mam już roczek :)

Witajcie :)

Przychodzę dziś do Was z pastelową inspiracją na roczek.
Kartka dla dziewczynki stworzona została na białej, kwadratowej bazie13,5 x13,5
z pięknych papierów Lemoncraf  "Lullaby".
Do ozdobienia kartki użyłam rewelacyjnych wykrojników Agaterii Patwork,
które można komponować i wykorzystywać w najróżniejszy sposób.
Na kartce znalazła się również wykrojnik serwetka Joy, którą ogromnie lubię,
oraz delikatne listki Craft&You .
Oba wykrojniki w promocyjnej cenie, znajdziecie na naszych sklepowych półkach --. Tutaj
Wszystkie elementy na kartce ozdobiłam brokatem w kleju z Fabriki Decoru, 
który znajdziecie w sklepiku, w wielu pięknych odcieniach.


Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja przypadła Wam do gustu.
Życzę miłego popołudnia:)
Kasia


W pracy wykorzystałam:

2 komentarze

TOP