sobota, 6 października 2018

Asia - witamy YT :)

Kochani,

Miło nam powitać nową Youtuberkę w SklepikGosi.pl

Asię :)





Asia o sobie:

Witajcie! 

 Mam na imię Aśka. Jestem żoną najwspanialszego faceta pod słońcem i mamą dwójki kochanych łobuzów oraz "mamą" cudownego Mietka - jack russell terriera :) Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się ponad 11 lat temu od kartki urodzinowej...i przepadłam. Tak się wszystko potoczyło, że dzisiaj moja pasja jest moją pracą. I tak oto pomagam przyszłym Nowożeńcom w kwestii papeterii ślubnej i innych dodatków. Mój mały Weselny Kącik jest dla mnie kącikiem, w którym nie tylko pracuję, ale również odpoczywam. Moim ulubionym tematem do tworzenia są albumy, exploding boxy i kartki. Rozkochałam się w ręcznie robionych kwiatach z foamiranu i cały czas staram się doskonalić tę umiejętność. Kocham styl romantyczny, shabby chic, kolory pastelowe i muzykę, która jest niezbędnym czynnikiem do tworzenia. Cieszę sie ogromnie, że zostałam częścią tak utalentowanego i wszechstronnego zespołu kreatywnych dziewczyn. Mam nadzieję, że sprostam wyzwaniu i z chęcią będziecie oglądać moje inspiracje.

 Aśka

To teraz wyczekujcie pierwszego i kolejnych filmów na YT :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP