czwartek, 4 października 2018

Kartka urodzinowa w stylu marynistycznym

Witam,

W moje ręce wpadły letnie kolekcje w stylu marynistycznym. Są tak piękne, że warto wykorzystać je w przeróżnych projektach przez cały rok. Ja dziś przygotowałam kartkę urodzinową dla dziewczynki.


Na kraftową bazę 14cmx14cm nakleiłam papiery z kolekcji Nautical Holidays Laserove Love oraz Marina Mintay by Karola


Laleczkę wycięłam wykrojnikiem używając tych samych kolekcji papierów co do oklejenia bazy. W kompozycji nie mogło u mnie zabraknąć kwiatów, których kolory idealnie pasują do całości.
Pomiędzy kwiaty przykleiłam białe pręciki matowe aby uzupełnić kompozycje.


Jak wam się podoba kartka urodzinowa w takich kolorach?

Użyte materiały:
- papiery z kolekcji Nautical Holidays Laserove Love
- papiery z kolekcji Marina Mintay by Karola
- białe pręciki matowe
- kostki dystansowe 1mm
- klej

Pozdrawiam
Agnieszka


2 komentarze

TOP