wtorek, 25 września 2018

Królewskie wesele

Witam serdecznie!
Jesień mamy, jesień! Lubię te porę roku ze względu na bajeczne kolory drzew. Zachwycają mnie te wszystkie odcienie żółtci, czerwieni, brązu. I chyba dlatego poszłam nieco w tę stronę ze swoją dzisiejszą inspiracją.

Jedna z ostatnich kolekcji papierów Galerii Papieru jest w odcieniach ciemniej czerwieni i brązu,
z dodatkiem bieli i czerni. Przyznać muszę, że prezentuje się ona bardzo elegancko!
A skoro to kolekcja z "weselem" w nazwie, to postanowiłam sprawdzić, jak zaprezentuje się
w ślubnym projekcie. Przygotowałam więc komplet dla nowożeńców: kartkę w pudełku.


Zaczną od pudełka. Nie wiem czy wiecie, ale w Sklepiku Gosi znajdują się pudełka na kartki o wymiarach 16,3 x 16,3 cm. Są wręcz idealne na kartki wielkości 15x15 cm (jak ta poniżej), a nawet mogłam pokusić się o lekko wystające z kartki listki czy sznurek.
Pudełko ozdobiłam tymi samymi papierami, z których powstała kartka. Zembossowala też papierowy napis, aby nawiązywał do stylu kartki.

 W centrum kartki umieściłam zembossowaną tekturkę młodej pary i otoczyłam ją białymi kwiatami i listkami.
Nie mogło wśród nich zabraknąć popularnych ostatnio tropikalnych liści :-)
I jeszcze jedno ujęcie z innej perspektywy.

Według mnie wyszło bardzo elegancko. A jak wam się wydaje?

W Sklepiku Gosi znajdziecie:

Pozdrawiam serdecznie
Aneta

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP