sobota, 21 kwietnia 2018

Magnoliowa kartka

Witajcie kreatywne dusze:)

Dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę z magnolią.
Tak, tak wiosnę czuć już i widać wszędzie, więc i na mojej dzisiejszej inspiracji 
nie może zabraknąć tych pięknych wiosennych kwiatów.

Magnolia to stempelek malowany akwarelami, tło kartki "ulepszone" za pomocą maski, 
pasty np. żelowej i brokatu oraz piękne papiery Lemoncraftu.
I ... tyle, a oto kartka:





Do pracy wykorzystałam:


  A ja żegnam się z Wami z tego miejsca, gdyż jest to mój ostatni post 
jako projektantki  DT Sklepiku Gosi.
Był to dla mnie czas pięknej przygody, poznania wielu utalentowanych i kreatywnych osób 
i praca we wspaniałym zespole z przemiłą szefową:)
Dziękuję Wam wszystkim, zaglądającym, komentującym i inspirującym się moimi pracami, 
a także Wam dziewczyny z DT za miłą współpracę i Tobie Ula za zaufanie:)

Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy wyobraźni.


2 komentarze

  1. Przepiękna magnolia. Kartka idealnie wpisuje się w to, co widać za oknem, choć magnolie już przewitają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko dziękuję:) Magnolie niestety przekwitają, ale na szczęście inne kwiaty się pojawiają ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP