wtorek, 17 kwietnia 2018

Karuzela, karuzela...


Witajcie!
Dzisiaj czas na moją inspirację, a że lubię robić nietypowe kartki, to dzisiaj będzie jedna z nich.
Tak wygląda, gdy jest złożona. Przypomina trochę małą książkę, wiązaną wstążką.
Do jej zrobienia wykorzystałam przede wszystkim dwustronne papiery Craft O'Clock z zestawów "Always Together" i "Mój skarb - dziewczynka".
 Na co drugiej stronie umieściłam sentencję z ilustracją. Tutaj sama zrobiłam doniczkę na kwiaty, natomiast do kwiatów i liści użyłam wykrojników Rosy Owl.
 Skrawki papierów wykorzystałam do tworzenia warstw i poszczególnych elementów.

 Tak wygląda kartka z góry.

 Jest grubsza niż standardowa kartka, ale na pewno zostanie wręczona w pudełku, więc nie zniszczy się i będzie też łatwiej ją przechowywać.

Ze Sklepiku Gosi wykorzystałam:
arkusze papieru "Always Together 04" Craft O'Clock
zestaw papierów "Mój skarb - dziewczynka" - Craft O'Clock
wykrojnik Rosy Owl kwiatek 
Pozdrawiam serdecznie
Aneta


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP