sobota, 19 sierpnia 2017

Siódme urodziny

Dzień dobry!
Dzisiaj  spotykam się z Wami po raz kolejny. I chcę pokazać kartkę, która skończyłam dosłownie przed momentem, a powstała na siódme urodziny mojej córeczki. Czy u Was też tak jest, że dzieciaki

z wyprzedzeniem zamawiają sobie kartki na różne okazje? :-)) U mnie następnego dnia po urodzinach jest już prośba o zrobienie kartki na kolejną okazję. I za każdym razem pomysł, co ma na niej być zmienia się kilkakrotnie. :-)))
Na szczęście wiem, że mogę zdać się na swoją kreatywność. Biorę pod uwagę sugestie, ale ostateczny wygląd należy do mnie. Tak było i tym razem.
Przyznam od razu, że nie korzystałam z żadnego kursu, kartka powstała metodą prób i błędów.  Pierwsza baza nie bardzo nadawała się do mojego pomysłu, więc powstała kolejna. Długość kartki to 19 cm, wysokość najwyższej części - 10 cm.
Kwiaty zrobiłam z foamiranu na gorąco. Część z nich powstała na warsztatach, w których brałam udział kilka tygodni temu, a część dorobiłam w domu. Tym razem kolorowałam pastelami olejnymi.
Z powyższej perspektywy widać tylko część napisu, tutaj widać cały. Do jego wykonania wykorzystałam Stamping Buddy Pro od Nellie Snellen. Dzięki niemu nie obawiałam się, że nie uda mi się odpowiednio zrobić napisu na papierze czerpanym i rzeczywiście nie miałam z tym najmniejszego problemu. Coraz bardziej go lubię. :-)
A z tyłu zostawiłam miejsce na życzenia.

Materiały ze Sklepiku Gosi
kosteczki dystansowe - różna wysokość

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP