czwartek, 24 września 2020

Wrzesień u Dżastii.

 Witajcie,

kolejny miesiąc jest już prawie za nami, więc czas na podsumowanie. Ten miesiąc w moich pracach przebiegł bardzo kwieciście, a to dlatego, że naszym zadaniem w tym miesiącu było przybliżyć Wam papiery Mintay Papers. Są to papiery bardzo zdobne, kwiatowe, z pięknymi grafikami. Tematyka szeroka, kolorystyka również więc jest w czym wybierać.

W moich pracach nie zabrakło też dodatków ze Sklepiku Gosi, wykrojników i zupełnie niezbędnych taśm dystansowych. A oto prace, które specjalnie dla Was przygotowałam.

Pierwsza to dwie dziecięce karteczki formaty A6, w których wykorzystałam gotowe m.in. maty z kolekcji Mintay Papers, wykrojniki Craft Passion ramki oraz napisy z Craft O`Clock.




Tu znajdziecie materiały: 
Papier: 

Napisy: 

Taśma: 

Baza: 

Wykrojnik: 

Kolejną pracą była również karta, ale większa i z kieszonką w środku. Kartka jest bardzo kobieca więc w środek można włożyć bon upominkowy lub wspólne zdjęcie. Kartka również pełna dodatków i kwiatów. 


,

A użyłam: 
Papiery:
kolekcja COC była tu Bould&Glamour

Baza: 

Wstążka: 

Taśma:

Farba: 

Pręciki: 

Ostatnią już praca w tym miesiącu jest Layout. Nie robię ich dużo, jednak jest to bardzo przyjemna forma pracy. Przestrzeń dużego formatu papieru pozwala na zabawę kompozycją oraz na użycie dużych elementów. Moje LO zrobione jest tak, aby zdjęcie można było wymienić na inne.
Zrobione jest z jednej z najnowszych kolekcji Mintay Papers




Papiery: 

Wykrojniki: 
Craft Passion-wykrojnik kwiaty -te będą ładniejsze

Foamiran: 

Farba: 

Taśma: 

Dodatki: 

Mam nadzieję, że moje pomysły na wykorzystanie papierów Wam się podobały. Lecę wymyślać coś na kolejny miesiąc, a Wam życzę wielu pomysłów i koniecznie pamiętajcie o zgłaszaniu swoich prac na FB Sklepiku. Obecnie są aż dwa konkursy - praca z papierami Mintay oraz wyzwanie tematycznie. Do dzieła kochani :)
Pozdrawiam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP