sobota, 21 marca 2020

Marcowe inspiracje - zmorka

Cześć 

Ostatni mój post dla Sklepiku Gosi w tym miesiącu pokazał się właśnie na fanpage'u.
Czas na podsumowanie miesiąca marca.
Zaczęłam karteczką z papierów ScrapBoys, ozdobioną sporej wielkości kwiatami z foamiranu.


 
 



W tej pracy użyłam:


Kolejna moja inspiracja była kartką ślubną, pasującą do albumu wykonanemu jako inspirację w zeszłym roku.
Zrobiłam ją z delikatnych Celebrate Today od Craft o'Clock.


 


Użyłam:


Jako dzisiejszą inspirację pokażę pracę z mediami. Tak szczerze mówiąc to nie podoba mi się. Trudno, nie wszystko wyszło zgodnie z oczekiwaniami. Prawie wszystkie użyte media są dostępne w Sklepiku Gosi i producentem ich jest DecoArt.Firma ta jest naszym producentem miesiąca.


Zmediowałam sporo tekturek i powstał zardzewiały zegar.

Użyłam:


Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP