wtorek, 24 marca 2020

Inspiracje marca - Justyna

Witajcie,
dziś chciałam Wam przypomniec moje pomysły na wykorzystanieproduktów ze Sklepiku Gosi, które pokazywałam Wam już na sklepowej grupie inspiracyjnej na facebooku w marcu. Mam nadzieję że Wam się podobały i podowiedziały parę pomysłów.

Zapraszam do chwalenia się swoimi pracami - Sklepik Gosi Inspiruje

W marcu miałyśmy okazję pracować z marką Deco Art, dlatego pierwszą inspiracja był mediowy layout. 


Do jej wykonania użylam:
Pasta strukturalna Decoart:
Maska:
Baza i dodatki:
Papier:
Media:
Dodatkowo:
Kwiaty:

Następną inspiracją był delikatny album harmonijkowy, specjalnie dla małej osóbki.


W pracy wykorzystałam:
Do zrobienia bazy:
Papier:
Media:
Maska:

Ostatnią już, dzisiejszym moim pomysłem był wiosenny medalion, w którym polączyłam kilka technik. 

Masa plastyczna:

Już pracuje nad pomysłamina kolejny miesiąc,mam nadzieję, że czymś nowym Was zainteresuję.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP